سنی وب

سلام دوستان اینجا یه فضای کاملا آزاد وبرابه،همه در نوشتن نظراتشون آزادن وهیچ نظری حذف نمیشه

سنی وب

سلام دوستان اینجا یه فضای کاملا آزاد وبرابه،همه در نوشتن نظراتشون آزادن وهیچ نظری حذف نمیشه

کلیپی از دروغ گویی یک آخوند تو شبکه سلام

دانلود کن

نظرات 14 + ارسال نظر
عمر شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

این آشغالا کارشون همینه

ایمان شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

آخوند خمس خور که بهتر از این نمیشه ولید جان ممنون از مطلبت
اگه میشه مطالب بیشتری بزار خیلی کمه

مهدی شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://seda.blogsky.com

من شیعه هستم ولی از این آخوندا متنفرم، اینا ایران رو به گوه کشیدن

محب علی(ع) شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://4dahmasoom.blogfa.com

اللهم صل علی فاطمة وابیها وبعلها وبنیها وسر المستودعه فیها بعدد ما احاط به علمک
اللهم العن الجبت وطاغوت بعدد ما احاط به علمک
» ختم الله علی قلوبهم وعلی سمعهم وعلی ابصارهم فهم لا یبصرون
اللهم عجل لولیک الفـــــــــــــــــــــــــــــــــــرج
وجعلنا من انصاره واعوانه والمستشهدین بین یدیه
یا علی(ع)

محمد شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http:///alaviuon14.blogfa.com/

دلایل خلافت ابوبکر رو می دونی احمق .... فقط زور دارای سابقه کفر .......اگر اهل منطقی جواب بده ...اراجیف نگو

بهنام شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://eslamonline.blogfa.com

سلام
ببین دوست عزیز اول ممنون که بهم سر زدی
اما اگه میخوای بگی تو شبکه سلام دروغ میگن با دلیل نه با حرف
دووما تو شبکه نور شما همه از اول تا اخر دروغ میگن
مگه شما نمگید اهل بیت پیامبر رودوست دارید این چه جور دوست داشتنیه که روایات رو از ابوهریره یهودی نقل میکنید
و از خانواده درجه یک پیامبر تو روایات جایی نیست
معاویه رو که دشمن اسلام بود رض مینامید
یا زنگی زنگی باشید یا رومی رومئ
یا با علی باشید یا با معاویه
منتظر جوابتم اما دوستانه
یا علی

[ بدون نام ] یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ق.ظ http://http://asr1371.blogfa.com/

از این که به وبلاگم سر زدی ممنونم اما از اینه گفتی مذهب من شرک الوده خیلی ناراحت شدم من با حرفت کاملا مخالفم اینو بدون که باید نیمه ی پر لیوان رو دید اگه افرادی گناهی رو مرتکب میشن نباید این ضعف رو از دینشون بدونیم مشکل اصلی خوده ماهاییم که به دینمون کاملا واقف نیستیم دین اسلام و مذهب شیعه کاملترین و استوارترین دینه که با شیطنت های افرادی که صرفا بدنبال تفریحند و شرارت تا پیدا کردن حقیقت حتی کوچکترین خدشه ای به اون وارد نمی شه و من هم دارم با تحقیق وبلاگی رو با عنوان بصیرت و فتنه های اخرالزمان می سازم امیدوارم که تو هم با تحقیق پی به اشتباهت ببری و از این سرگردانی و اشفتگی بیرون بیای.

احمد یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ http://kanoonquranarak.blogfa.com

مذهبم را به اندازه جانم دوست دارم شما لطفا در مذهبت تجدید نظر کن و کمی فقط کمی واقع بین باش در این صورت حتما رستگار خواهی شد . فقط جواب غدیر خم را به من بده منطقی جانم

سید هادی نور یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://montazeranemooud.blogfa.com

دوست من
کدام آیه؟
خب یه اشاره هم می کردی بد نبود!!!
همینجوری یک خط می نویسی میری که نشد کار.
ضمنا برای اینکه بدونی، "مگه آیه ای هم داریم که اون موقع پیامبر در قید حیان نبوده باشند؟؟؟!!!"
سوالت خیلی خنده دار بود ها!
می دونتستی؟

سید هادی نور یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://montazeranemooud.blogfa.com

میبینم که یک ذره برای دین و اعتقادات فراد مختلف ارزش قائل نیستی و به هرکس که رسیده بی احترامی کردی؟
اسم خودتم میذاری مسلمان و طرفدار سنت پیغمبر؟؟؟؟

محب علی(ع) دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://4dahmasoom.blogfa.com

سلام چون نیومدی جوابتو بگیری مجبور شدم بارت بذارم
____________________________________________
دوست عزیز موضوع چهارده معصوم(ع) اونقدر بزرگه که با یه به صطلاح آخوند هیچیش عوض نمیشه
واینکه میگی شرک کجاش شرکه؟
تهمت می زنی توضیح بده؟
نکنه قاتلین امام حسین(ع) همه از شیعیان بودند؟
یا اهل تسنن؟
دوم اینکه میدونی چه چیزی باعث شد که مردم امام زمانشونو سر بربدند؟
لقمه حرام
به هر حال من کاری به صحبت یک آخوند ندارم چون خللی در اسلام بوجود نمیاره این کج فهمی شماست که به من ربطی نداره
به شما باشه همه چیز دروغه!!
اللهم اهدنا الی صراط المستقیم
اللهم لا تجعلنا من القوم الظالمین
اللهم لا تجعلنا من القوم الضالین
اللهم لا تجمعنا مع القوم الضالین
یا علی(ع)

سنی وب چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

آقای محب علی
شما همین یا علی که گفتید رو ثابت کنید که شرک نیست بقیه موضوعات بماند

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

بهنام

سلام
ببین دوست عزیز اول ممنون که بهم سر زدی
اما اگه میخوای بگی تو شبکه سلام دروغ میگن با دلیل نه با حرف
دووما تو شبکه نور شما همه از اول تا اخر دروغ میگن
مگه شما نمگید اهل بیت پیامبر رودوست دارید این چه جور دوست داشتنیه که روایات رو از ابوهریره یهودی نقل میکنید
و از خانواده درجه یک پیامبر تو روایات جایی نیست
معاویه رو که دشمن اسلام بود رض مینامید
یا زنگی زنگی باشید یا رومی رومئ
یا با علی باشید یا با معاویه
منتظر جوابتم اما دوستانه
یا علی
-----------------------------------------------------------------
آقا بهنام دلیلشو گذاشتم دانلود کن ببین! (یکی از دلایل)
این چه حرفیه آقا بهنام مگه حضرت عایشه خانواده درجه یک پیغمبر نیستند

سنی وب چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

پاسخ:احمد

مذهبم را به اندازه جانم دوست دارم شما لطفا در مذهبت تجدید نظر کن و کمی فقط کمی واقع بین باش در این صورت حتما رستگار خواهی شد . فقط جواب غدیر خم را به من بده منطقی جانم
======================================
شما سوالتون رو بپرسید رو در مورد غدیر بپرسید تا من هم جواب بدم ، کلی گویی که نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد